luni, 4 aprilie 2011

Dan le sac vs Scroobius Pip la Boiler, Cluj

Sâmbătă seară am fost în Club Boiler la unul din cele mai aşteptate concerte din Cluj din primăvara asta, Dan le Sac vs Scroobius Pip. Pentru cine nu ştie, cei doi sunt un duo de hip-hop şi muzică electronică din Anglia, dar nu intru în detalii, că nu-s wikipedia şi puteţi intra pe youtube să ascultaţi.

Am ajuns la Boiler pe la 23:45, la fix să prindem preţul biletului la 20 lei (după 12 era 30 lei). Warmup-ul era asigurat de DJ Limun, pe care am tot avut ocazia să-l văd în ultima vreme, şi cu Subcarpaţi, şi la ziua de naştere a prietenului Sauce. Mie personal îmi place cum bagă Limun, nu doar pune muzică, e prezent cu scratchuri pe aproape fiecare melodie.

Pe la ora 1 cred că au urcat pe scenă producătorul Dan le Sac cu al său mc bărbos Scroobius Pip. Tot concertul lor a durat undeva pe la 45-50 minute, clar mai puţin decât altele (în general sunt între o oră şi un sfert şi o oră jumate cu tot cu bis concertele), dar a fost suficient. De fapt a fost exact cât a trebuit, au cântat tot ce era de cântat, începând cu The beat that my heart skipped, Stake a Claim, Get Better, Sick Tonight şi mai târziu cu Thou Shalt Always Kill (melodia care i-a consacrat) şi au terminat cu Letter from God, deci au cântat tot ce au avut ei cunoscut. Îmi plac concertele la care aud toate melodiile care-mi plac de la formaţia care prestează. N-a fost nici un bis, dar nici nu prea l-a cerut lumea, poate pentru că toţi au auzit toate piesele care le-au vrut. Oricum, a fost de departe unul din cele mai bune concerte la care am fost anul ăsta până acum şi mă bucur că se mişcă treaba şi la Cluj şi nu mai avem nevoie să mergem la Bucureşti pentru aşa ceva.
Poze şi un filmuleţ aveţi aici.

Niciun comentariu: