duminică, 13 martie 2011

Cedry2k, Carbon, Faibo X si DJ Sauce la Cluj

Vineri seară am fost la încă un concert in club Boiler, Cluj. A fost un show marca Facem Records, lansarea albumului Cuvintecevindecă la Cluj. Warm-up a fost asigurat de dj-ii Faibo X şi prietenul Sauce. Noi am ajuns pe la 22:30 şi era destul de gol. Pană pe la 12:00 s-a umplut, dar lumea nu era deloc receptivă la muzică. Probabil publicul nu e destul de educat, dacă lumea a venit la un concert de hip-hop românesc, nu vrea să audă nimic altceva în afară de hip-hop românesc. De la prima melodie românească, totul s-a întâmplat altfel, toată lumea a sărit! S-a luat curentul câteva minute, dar n-au fost probleme, mi-a plăcut că în minutele imediat următoare a mers mai tare ventilaţia pentru a scoate fumul adunat în exces. După un timp au urcat pe scenă Cedry2k şi Carbon şi a început show-ul pentru care eram toţi prezenţi. La început mi s-a părut că nu se înţelege bine ce zicea Cedry2k, dar s-a remediat pe parcurs. Au cântat atât piese noi cât şi piese vechi, a fost şi o intervenţie scurtă a lui Mr. Levy fost Câinele aka Soldat pe piesa lui Carbon de pe albumul Ad Litteram. După show au rămas Faibo şi Sauce la muzică, petrecerea a continuat, dar noi n-am mai stat mult. A fost un concert bun, ca mai toate showurile Facem Records, şi nu pot să întreb decât "când e următorul?"
Poze şi un filmuleţ aici.

Niciun comentariu: