marți, 19 aprilie 2011

Asylum la Cinema 7D din Cluj

În weekend, pe lângă că am fost la concertul lui Deceneu din Flying Circus, am fost la cinematograful 7D din Iulius Mall, Cluj. Nu prea înţeleg eu de ce unde vine 7D, dar ideea e ca sunt filme scurte (5 sau 15 minute), cu imagini 3D, sunetul dat tare, se mişcă scaunul, te bate vântul şi te stropeşte uşor în faţă şi în spate. Am ales Asylum, cel mai nou film din ofertă, şi ni s-a spus că e cel mai de groază. Sala are doar 12 locuri, dar am fost doar eu cu Alexandra. Ne-am aşezat la mijloc şi aproape pe toată durata filmului am râs de Alexandra, care se speria de orice liliac, şobolan, păianjen sau mai ştiu eu ce venea spre noi 3D :) Cel mai tare a fost când i-am spus râzând să nu-şi facă griji că e doar pe ecran şi ea mi-a răspuns (tot râzând, dar speriată), "Da' îmi intră în ochi!!!". Efecte foarte bune, merită mers pentru grămada de tehnologie bagată în film. Biletul e destul de scump în weekend, 25 lei de persoană pentru un film lung, dar cel puţin o dată merită. Dacă vreţi să râdeţi, vedeţi şi nişte filmări din sală aici.

Niciun comentariu: