duminică, 17 aprilie 2011

Deceneu si Omu Gnom la Flying Circus, Cluj

Vineri seară am fost la concertul pe care îl aşteptam de vreo 10 ani, Deceneu, tot la Cluj. Acum vreo 4 ani, când a mai cântat în Cluj s-a nimerit în aceeaşi zi cu Peninsula aşa că n-am ajuns.

Concertul a fost în Flying Circus, un local care pe lângă că nu-mi place, are şi doar Ursus şi Timişoreana. Aşa că am băut un Ursus şi 2 Timişoreana după care m-am dat pe otrava numită Jagermeister. Având în vedere că a fost anunţat că după ce se umple localul se închid uşile, ne-am dus destul de devreme. Când am ajuns a fost destul de gol, aşa că am stat la o masă şi am băut tentativele de beri din ofertă. Nu ştiu la ce oră au terminat dj-ii cu warmupul, oricum de unde stăteam se auzea rău de tot. În deschidere au fost Cumicu şi Ais the Chef care mi s-au părut că au cântat pentru vecinii lor din cartier, n-am prea înţeles ce ziceau şi n-au reuşit să mă facă să fiu curios.

Toată încălzirea s-a terminat când pe scenă a urcat Omu Gnom, despre care nu pot să zic că aveam o foarte bună părere formată până acum, dar m-a impresionat în cel mai plăcut mod posibil. Când a urcat şi răspopitu' Deceneu pe scenă l-a prezentat pe Gnom ca şi "nimeni altul decât cel mai bun freestyler din ţară". Deceneu a început cu Decalog-ul lui Vexx de pe vremea Methadon 3000, o foarte plăcută surpriză pentru toată lumea. A continuat cu tot ce a vrut lumea să audă, cum mă aşteptam, piese de pe vremea Gettodaci şi de pe singura tentativă solo a lui. Singura parte negativă e ca Deceneu mi s-a părut foarte plictisit pe scenă. Deşi la majoritatea pieselor au fost negative diferite decât cele pe care le cunoaştem toţi, în marea majoritate au fost inspirate. Oricum, 7 zile nu era foarte diferit de Full Clip :) Am avut parte şi de un bis scurt, la Bucureşti am înţeles că lumea n-a avut aşa noroc. O sală plină, public foarte activ, s-a auzit bine, în concluzie, un concert bun. Sincer să fiu mi-e frică de ce urmează cu Deceneu, a anunţat că scoate album anul ăsta, aşteptările sunt foarte mari şi e foarte foarte uşor să dezamăgească. Dar începutul e bun, anturarea lui Gnom şi a lui DJ Undoo e şi ea bună.
Nişte poze găsiţi aici şi aici.

Niciun comentariu: