luni, 24 ianuarie 2011

Weekend la Borsec

Am plecat sâmbătă pe la amiază din Tg-Mureş, trei persoane cu gândul că dormim la Borsec şi să stăm pe pârtie până sâmbătă seara şi duminică până la amiază. Şi exact asta am făcut.
Am dormit la Pensiunea Weber, condiţii bune (curat, cald, apă caldă, baie în cameră), preţ imbatabil (70 lei pentru o cameră de 4 persoane). Singurele părţi negative ar fi poziţia oarecum incomodă, totuşi nu departe, şi mobilierul vechi din una din camere. Pentru detalii, vedeţi aici.
Pe pârtie a fost ok, mai rău ca data trecută, era multă gheaţă. Din păcate, deşi a nins în multe zone din ţară, la Borsec a nins prea puţin ca măcar a doua zi să avem condiţii bune. De notat totuşi că tunurile de zăpadă au mers nonstop şi la mijlocul zilei se face o pauză pentru nivelarea pârtiei cu ratrackul. Ne-am dat oricum destul de mult, sâmbătă practic noi am închis şi pârtia şi restaurantul, duminică am plecat pe la 16:30 spre casă. Eu am avut o poftă de mâncare extraordinară, de reţinut e supa de fructe de pădure (despre care nici nu ştiam că există).
Bonus: Un film cu mine pe snowboard, Dragoş pe schiuri şi Milu în spatele camerei, într-un mod absolut încântător, cu un final de zile mari.

Un comentariu:

Anonim spunea...

meserias cameramanu