joi, 20 ianuarie 2011

Vreau un milion de dolari


După ce m-am uitat aici, m-am gândit că încercarea moarte n-are aşa că vreau să cer potenţialilor mei cititori cu atât de mulţi bani încât nu ştiu ce caută la mine pe blog un milion de dolari. Deşi nu sunt la fel de simpatic ca şi Craig Rowin, aş şti să mulţumesc frumos şi promit că m-aş bucura de fiecare dolar din milion. Mulţumesc anticipat.

UPDATE: În timpul în care îmi aştept milionul de dolari, puteţi să mă ajutaţi să fac sume mai mici de bani folosind bannerul din dreapta cu emag pentru cumpărăturile voastre online. Mulţumesc din nou, ca o persoană politicoasă ce sunt.

2 comentarii:

Blog@ru' Muresean spunea...

(Anunţ pentru blogosfera mureşeană!)

Bună ziua şi bine te-am găsit,
stimate blog@rule/blog@riţo!...

Înainte de toate, te rugăm să ne ierti că ne-am permis să te deranjăm dar... trebuie să facem un mic anunţ!
În data de 10 februarie 2011, va apare pe piaţa mureşeană Revista Blog@ru’ mureşean, prima revistă tipărită din România şi dedicată blogosferei, în special celei mureşene!
O revistă care la o primă vedere, ne pare extrem de interesantă, chiar şi nouă, celor care o edităm şi care, nu ştim încă de ce dar, suntem convinşi că va stârni interesul!...
Nu există încă în judeţul Mureş o blogosferă foarte bine conturată (ca în alte părţi) şi ne-am gândit că nu ar strica să o evidenţiem noi...
Cum intenţionăm ca în paginile revistei să facem publice (şi în cele mai mici detalii!) blogosfera mureşeană, vă dorim spor la blog@rit, în acest nou an şi... nu ne pierdeţi din vedere, căci în fiecare număr al Revistei, vom scrie despre voi şi blogu’ vostru! Începând chiar din această primă ediţie...
Adresa blog-ului Revistei... www.blogaru-muresean.blogspot.com
Notă:
Deocamdată, blog-ul revistei se află în... construcţie! Doar după apariţia primului număr al revistei, ne vom începe şi noi activitatea online, pe blog! Alte amănunte găsiţi tot pe blog!...
Notă:
Nu strică să împrăştiaţi vestea! Din contra. Vă şi rămânem profund îndatoraţi.
(colectivu’ de redacţie)
.....................................................

Opio spunea...

nenea imi dai si mie te rog 3 dolari... daca nu te ling :))