joi, 20 martie 2008

Electrica S.A.

În urmă cu aproximativ jumătate de oră, mi-a picat curentul. Se întâmplă des, aproximativ în fiecare sâmbătă pe la ora 11-12. În timpul săptămânii mai rar însă. Am sunat la 929(numărul de deranjamente), am zis problema mea, mi s-a spus că se lucrează şi a revenit curentul în timp ce eram la telefon încă. Am zis că s-a rezolvat şi că mi se întâmplă în fiecare weekend de mai bine de şase luni. Mi-a zis că nu are ce face şi mi-a închis telefonul în nas!!! Am sunat iar, l-am întrebat cum îşi permite să închidă telefonul unui client şi după câteva schimburi de replici pe un ton ridicat(recunosc, mi-am pierdut orice urmă de înţelegere) mi-a închis telefonul din nou. Am sunat din nou, am insistat să îmi spună cum îl cheamă, să ştiu şi eu cine îşi bate joc de mine, răspunsul a fost : "NU VREAU!". E inadmisibil, ca un om plătit din banii mei să aibă o asemenea nesimţire. Mâine merg la Electrica să depun 2 plângeri în scris: una în care să cer schimbarea omului care răspunde la intervenţii şi una pentru problema care o am sâmbăta.

3 comentarii:

Adyyy spunea...

Asa mai fi rau , fai sa sufere!!!

Dragos spunea...

nu esti singurul.....
http://dtaipan.blogspot.com/2008/03/dc-mai-exista.html

anotherdeadpoet spunea...

atata timp cat ei detin monopolul si nu sunt amenintati de nici un fel de concurenta, li se rupe. Am patit-o si eu, si cu Electrica si cu ApaNova si cu Politia Capitalei.