luni, 24 martie 2008

Altar, Implant pentru Refuz şi Coma la Cluj

Concertul a început la ora 18:00 din cauza unor probleme cu vecinii. Am ajuns în timpul recitalului Altar, trupă pe care eu personal nu o apreciez deloc, aşa că am stat departe de scenă. La IPR am mers mai în faţă, nu chiar în faţa scenei, era mult prea devreme pentru aşa ceva... A fost ok, spun doar ok, pentru că nu au cântat melodiile care aş fi vrut eu. Şi parcă nici sonorizarea nu era ce trebuia să fie... La Coma a fost aceeaşi problemă cu sonorizarea, chiar mai rău ca la IPR. Din păcate, pentru public s-a simţit foarte tare faptul că a început devreme concertul, nu a fost nici câtă lume mă aşteptam, nici destul de entuziastă. Per total a fost ok, din păcate nimic special. Dacă nu aveam şi altă treabă în Cluj, îmi părea rău că am fost, aşa a fost bine.

Niciun comentariu: