marți, 9 octombrie 2007

SIAB 2007

Fiind în Bucureşti după concertul Muse, am mers duminică la Salonul Auto Internaţional Bucureşti. De ce e internaţional nu am înţeles, organizarea e clar românească, coada de pe DN1 fiind de caţiva kilometri buni dinspre Bucureşti spre Otopeni, la nivelul la care am coborât din autobuz şi am preferat sa mergem aproximativ 5km pe jos ajungând mai repede. Ne-am plimbat pe acolo vreo 2 ore, timp în care am văzut de ce are SIAB-ul aşa mulţi vizitatori: majoritatea au venit doar să îşi facă (folosind telefonul mobil) poze cu femei şi maşini pe care nu le vor avea niciodată. M-am uitat interesat la maşinile care vroiam(noua Laguna, Dacia Pick-up, Renault Traffic şi puţine altele). Nici măcar nu m-am oprit la Maserati şi altele de aceeaşi categorie, nu am văzut rostul.
Toată expoziţia mi-a lăsat un gust amar, mi se pare un mare balon cu săpun. Nu-mi pare rău că am mers, dar nici la altă ediţie nu o sa apar, poate doar peste un număr de ani, când va fi şi la noi organizare care sa permită vizitarea în condiţii normale.

Niciun comentariu: