luni, 8 octombrie 2007

Muse live în Bucureşti

Sâmbătă seara am ajuns la fix în Bucureşti pentru concertul Muse, am coborât din maşină exact la rândul de la intrarea pe stadion. Prima impresie a fost negativă, din cauza coziii imense formate la intrare. Dar asta a trecut repede după ce am intrat pe stadion. Stadionul National de Rugby găzduia primul concert şi s-a dovedit a fi un loc excelent pentru aşa ceva, în afara problemei accesului. Am intrat chiar când a început să cante Brett Anderson, un opening-act bun, dar cel puţin din punctul meu de vedere, neimpresionant.
Muse au început în forţă, cu "Knights of Cydonia" şi au impresionat din prima clipa. Nu zic, aşteptările erau mari, dar tot m-au surprins plăcut. Sunetul clar însoţit de proiecţii foarte bine alese şi un public cunoscător au creat o atmosferă de excepţie. Timp de aproximativ o oră şi jumătate am avut parte de un spectacol impecabil, am avut o trupă de profesionişti, şi din câte am observat, un public mai "educat" ca la alte concerte, se vedea ca au fost doar cunoscători. Încă de la început am văzut feţe cunoscute, ca o confirmare a celor care zic ca la toate concertele merge aceeaşi lume.
Citeam pe undeva ca Muse e comparată cu o grămadă de trupe(Radiohead şi Queen fiind doar două dintre ele). Nu sunt de acord. Nici o trupă nu poate fi ce a fost Queen. Aşa cum nici o trupă nu poate fi ce e acum Muse. E una din cele mai bune trupe la ora actuală, cu o compoziţie excepţională şi nişte show-uri live impresionante.
Mai multe aici şi aici.

Niciun comentariu: