marți, 23 octombrie 2007

Beyonce live în Cluj-Napoca

Am fost la concertul Beyonce nu pentru că aş fi fan, ci pentru ca ştiam că să fie un spectacol reuşit. Şi am avut dreptate! De când a urcat pe scenă şi a zis "Are you ready to be entertained?" şi pâna la sfârşit, Beyonce a dovedit ca nu e doar un produs de marketing. A cântat cam tot ce putea să cânte, toate hiturile, inclusiv de pe vremea Destiny's Child fiind susţinută de o coregrafie bine pusă la punct şi o trupă live compusă 100% din persoane de sex feminin.
Nu mică mi-a fost mirarea astăzi, cand am citit în presă despre concert. Conform hotnews.ro şi monitorulcj.ro, aseară au fost pe stadion în jur de 10.000 de oameni... Poate au fost după concert, că la concert mai mult de 5-6000, cât scrie în Ziua de Cluj, nu au fost. Probleme cu accesul nu am avut, practic nu am stat deloc la intrare, faţă de concert ca Rolling Stones sau Muse, unde cozile erau interminabile. Noroiul prezent în mare parte din articolele legate de eveniment eu personal nu l-am văzut, cel puţin nu pe stadion(e drept că trotuarele din jur lăsau de dorit). Gazonul a fost acoperit chiar bine, nefiind probleme la partea aceasta. Sonorizarea nu a fost perfectă, fiind zone din stadion în care se auzea un ecou(problema ţine de fapt de acustica locaţiei, nu de sonorizarea propriu-zisă), dar în marea majoritate a locurilor, sunetul era impecabil.
Per total, a fost un eveniment reuşit, primul de asemenea amploare din Cluj.

Niciun comentariu: