duminică, 29 iulie 2007

Peninsula - zilele 3 si 4


In ziua a treia am ajuns tarziu la festival, in timp ce cantau deja Theatre of Tragedy. Ca si concerte nu pot sa zic ca am prins ceva interesant pentru mine, dar in rest a fost o seara foarte tare. Cel mai bine a fost la scena Zakusca, unde s-a incins un chef foarte tare, unde am dansat pana pe la ora 6.
Ieri in schimb, am ajuns inainte de finalul Implant pentru Refuz, trupa de hardcore din Timisoara. Am prins doar ultima lor piesa, desi am vrut mai mult. Dar dupa ei a urmat OCS. Cu Dan care avea mai mult chef ca oricand, cu un public nu foarte numeros, dar foarte entuziasmat, pe soare, intr-un nor de praf, dar nimic nu mai conta. Singurul punct negativ al concertului OCS a fost durata lui, aproximativ 50 minute, cred ca a fost singura trupa pana acum la care s-a strigat relativ mult pentru bis si nu au avut voie sa se intoarca. Pentru mine oricum concertul asta a fost punctul culminant al serii, si avand in vedere ca inca ma resimteam dupa vineri noapte, seara nu a mai fost cine stie ce. Am stat doar pana pe la ora 2, din cauza oboselii si ca sa am forte mai multe pentru azi.

Niciun comentariu: