vineri, 27 iulie 2007

Peninsula - a doua zi






Am ajuns acolo in timp ce cantau deja Phoenix la scena mare, era destul de incinsa lumea(ca intotdeauna, de piesele vechi, nu de cele noi), din pacate eu nu am avut dispotizia necesara pentru a ma manisfesta, asa ca am dat o fuga si pana in cortul Zakusca pentru Kumm, unde atmosfera era incendiara, toata lumea dansa si sarea, pacat ca trupele erau programate in acelasi timp, ca as fi vazut si Kumm.
Dupa aceea am stat sa mancam sa avem forta pentru ce urma. La Parazitii am stat pe alee, pe margine, doar sa ascultam, acelasi show ca intotdeauna, lumea foarte incantata, din pacate la sfarsit nu s-a putut fara o bataie mica. Dupa Parazitii am mers inapoi la scena mare pentru Vita de Vie, care erau mai energici ca anul trecut(cand au dezamagit)
Seara a fost mult mai slaba decat prima, asta poate si din cauza noastra care inca ne resimteam si nu am putut nici sa bem macar. "Csabi" a fost mai zgarcit, ne-a lasat doar 1 leu si 10 bani pe alee, ne asteptam ca in seara asta sa ne dea mai mult, mai ales ca ne-am revenit din mahmureala.

Un comentariu:

Anonim spunea...

thanX 4 the updates of your life.realy interesting ;). BDS