duminică, 2 decembrie 2007

Băişoara


Weekendul acesta a început sezonul de snowboarding şi la mine :D Am fost la Băişoara, de ieri până azi, am stat la hotel Alpin. De fapt am mâncat şi am dormit la hotel, în rest am fost pe pârtie. Starea pârtiei era cam aşa: pe "perete" nu se dădea nimeni, teleski-ul se lua de pe pod(cam la treimea pârtiei, apropo, preţul urcării era întreg, nesimţirea românilor nu are limite). Stratul de zăpadă era mic, cu zone cu iarbă şi gheaţă care se puteau ocoli. În partea de sus a pârtiei foarte multe denivelări(nu ţin minte ca sezonul trecut să fi fost la fel, s-ar putea să mă înşel). Oricum, de început de sezon a fost foarte ok. Asta ieri. Pe azi zăpada s-a mai topit şi am făcut doar 2 ture(la începutul urcării cu teleskiul erau locuri în care nu se putea ocoli deloc iarba).
În concluzie, un weekend care mi-a prins foarte bine, deşi m-am întors foarte obosit acasă dar cu o febră musculară mai mică decât mă aşteptam.

Niciun comentariu: