marți, 29 iunie 2010

Cod fiscal de pe o zi pe alta

Cum să faci modificări în Codul Fiscal de pe o zi pe alta? CUM? Cum să zici de pe o zi pe alta "de mâine tu ai de plătit mai mult pentru că nouă ne e lene să facem curăţenie în ogradă"? Nu am o problemă aşa mare cu creşterea TVA, da, mi se pare o prostie imensă, dar zic că nu e răul absolut. Am în schimb o mare problemă cu modificările de Cod Fiscal de pe o zi pe alta. Mi s-ar părea normal să ştiu ce impozite/taxe am de plătit pe cel puţin un an înainte. În Codul Fiscal este un articol de genul "orice modificare de cod fiscal se face de regulă cu 6 luni înainte de aplicare". Acel mirific "DE REGULĂ" e băgat acolo să demonstreze că suntem o labă de ţară şi să putem introduce chestii ca impozitul minim, nedeductibilitatea carburanţilor la autoturismele de firmă şi să putem mări TVA de pe o zi pe alta. Mă întreb câte şuturi putem primi cei din mediul privat până să cedăm de tot.

Bonus: Oare ce se va întâmpla mâine când toţi comercianţii mici vor trebui să-şi modifice în casele de marcat fiscale valoarea TVA-ului deodată şi numărul firmelor autorizate să facă o asemenea schimbare e foarte redus?

Un comentariu:

Anonim spunea...

ma..trebuie sa incepi sa te orientezi repede spre.....EMIGRARE .