duminică, 31 mai 2009

Poliţia comunitară loveşte şi ea



Poliţia comunitară, dorind să ajungă la acelaşi nivel cu poliţia mare, le calcă pe urme cu privirea în pământ. Adică nu contează ce şi cum, trebuie să facem ca fraţii noştri mai mari.
Marţi, 26.05.2009, pe la ora 11, în staţia de autobuz de la spitalul mare de la noi din oraş, era foaaaarte frumos parcată o maşină a mai sus lăudaţilor poliţişti comunitari. Agentul(mă pufneşte râsul când văd cuvântul ăsta) era mai jos un pic, amenda maşinile parcate pe trotuar. Ca de obicei, nu m-am putut abţine şi m-am oprit lângă el să îl întreb de sănătate. L-am întrebat cum amendează pe unii parcaţi ilegal când şi el, la rândul lui a parcat ilegal. Replica lui, extrem de inteligentă a fost:"Da' unde să parchez, jos?". DA! Oamenii parcaţi pe trotuare unde să parcheze?!?!?!? A răspuns că a primit plângeri că nu încap femeile cu carucioarele cu copii pe trotuar şi deaia dă amenzi. L-am întrebat politicos dacă autobuzele încap în staţie de cum a parcat el, a zis că da, că a lăsat loc. I-am arătat 5 maşini parcate pe trotuar care au "lăsat loc" cărucioarelor să treacă, degeaba...
După toate astea, l-am rugat să se legitimeze, a refuzat. Asta nu pot să suport eu, eşti nesimţit până în pânzele albe în uniforma cumpărată din bani publici, în timpul serviciului plătit din bani publici şi refuzi să te legitimezi. Este o dovadă clară de laşitate, era conştient că a greşit, ca altfel nu avea nici un motiv să se ascundă, dar îl durea în cur destul de tare încât să nu îmi zică. Discuţia s-a terminat cu o ameninţare "când o să am treabă cu dumneavoastră, o să ştiţi cum mă cheamă". Frumos!

Niciun comentariu: