vineri, 6 iunie 2008

Veritasaga live la Topliţa 23.05.2008


Ok, n-am mai scris de mult timp, dar zilele astea intenţionez să recuperez.
În 23 mai, pe la 19:30, Sauce mi-a scris pe messenger: "Mergem la concert la Veritasaga în Topliţa, de la 10?"... nu mai spun ca pe la 8 eram pe drum deja :)
În clubul în care avea loc concertul(i-am uitat numele) era adunată destul de multă lume(nu mă leg de media de vârtă că m-am obişnuit), dar departe ca număr de ce a fost la concertul din Tg-Mureş. De trupele din deschidere nu am ce să zic, absolut nimic interesant, cu o singură excepţie: Lil' Haw Haw. Acesta din urmă e un copil de 10 ani care face beatbox. Şi îl face BINE!!! Vârsta se vede, încă nu leagă cum trebuie bucăţile între ele, dar are un potenţial URIAŞ!
Despre concertul Veritasaga nu sunt multe de zis, a început cu mici dificultăţi tehnice, moment în care Jhivago a "băgat" pe un beat de-a lui Lil' Haw Haw (vezi video) şi a continuat absolut normal, fără nici un moment deosebit, ceea ce nu e obligatoriu un lucru rău.
Pe total a fost ok, nimic spectaculos, nimic rău.

Niciun comentariu: