duminică, 18 mai 2008

CTC, Phi Life Cypher şi eMC live la Arenele Romane, Bucureşti


Am ajuns în Bucureşti pe la 20:30, după un drum oarecum lejer(am fost singur în maşină), totuşi de evitat centura Ploieştiului.
La Arenele Romane am ajuns doar pe la 12, aşa că i-am ratat pe Marco Polo cu Torae şi show-ul de b-boy. Am ajuns în timp ce cântau CTC, care nu erau în cea mai bună formă a lor, lucru pe care l-am înţeles, aşa erau şi înainte de Jedi Mind Tricks, pur şi simplu nu păreau să aibă răbdare să vadă unii din artiştii lor preferaţi. N-au fost singuri pe scenă, practic au fost toţi de la Facem Records(CTC, Cedry2k, Carbon, Nwanda, Aforic), s-a auzit rău, reacţia publicului a fost bună, a trecut repede.
După o foarte scurtă pauză, au urcat pe scenă Phi Life Cypher, formaţie puţin cunoscută la noi, dar cu un foarte puternic show live. Deşi puţină lume ştia puţine piese, publicul a reacţionat bine. Punctul culminant a fost freestyle-ul de la sfârşit a lui Life mc, care a demonstrat(dacă era cazul să demonstreze cuiva, ceva) că nu are nevoie de melodii şi de strofe învăţate, nici de om la dublaj. O înregistrare puteţi vedea aici, nu se înţelege într-o măsură prea mare, dar vă puteţi da seama cam ce aţi ratat dacă n-aţi fost acolo.
După încă o pauză, de data asta un pic mai lungă, au urmat headlinerii serii( "the new super group featuring Masta Ace, Wordsworth, Stricklin, Punchline", ca să citez de pe tricourile puse la vânzare :) ), eMC. Show-ul a început energic, lumea a sărit în special pe piesele de pe albumul The Show(singurul lor album, dar toţi sunt mc cu vechime). Pe la mijlocul reprezentaţiei lor, a fost un moment în care Dj Flo Fader şi-a demonstrat abilităţile, timp în care băieţii s-au schimbat într-o ţinută old-school: treninguri adidas, ochelari cu rame groase, nişte lanţuri voit imense la gât, moment în care au interpretat o grămadă de bucăţi din piese devenite clasice. Oricât aş încerca, nu îmi aduc acum aminte ce piese au fost, singura care îmi vine in minte fiind "Nothing But A G Thang". Sfârşitul nu îl mai reţin foarte bine, ştiu doar că am sărit pe "What it stand for".
Dupa eMC au revenit la pupitru dj-ii din deschidere, din păcate a rămas destul de puţină lume la after-party. Părţi negative au fost: microfoanele, berea(doar Ursus, cu care eu personal am o problemă), preţul la vodka mare(7 lei 50ml de absolut, problema era că erau maxim 30ml). Părţi pozitive, pe lângă ce am zis deja, pe lângă artişti, locaţia, zidul cu graffiti, destule chestii de cumpărat(mi-am cumpărat albumul eMC - The Show).
Drumul înapoi a fost foarte lejer, am făcut mai puţin de 5 ore. Acum am la dispoziţie o săptămână să îmi revin pentru că urmează concertul Guru.

3 comentarii:

Roxa spunea...

Sauce n-a mixat aici ?

omucu spunea...

ba da, e si in una din poze :)

anotherdeadpoet spunea...

hai mah ca nu e asa rau ursus-ul. nasol a fost ca era calda berea.