luni, 24 decembrie 2007

Păltiniş


Am ajuns în Păltiniş doar pe la ora 14 şi am început cu căutat cazare. După două locuri în care era dezastru, am ajuns la Casa Turiştilor, relativ ok, dar destul de scump pentru 2 stele(80 lei/persoană). Din lipsă de timp şi chef de căutat, ne-am cazat acolo. Mai târziu, am aflat ca în preţul ăsta era inclus şi mic dejun şi acces la saună şi sală de fitness, deci era ok şi preţul. La pârtie, primul lucru care l-am remarcat a fost coada inexistentă la telescaun(într-o zi de sâmbătă, la o distanţă de 30km de Sibiu!). Urcarea 5 lei, preţ absolut rezonabil. Nu ţin minte câte coborâri am făcut, importantă e doar ultima. Era pe la ora 17:00, nocturna aprinsă şi ABSOLUT NIMENI pe pârtie. Am urcat singur pe telescaun, nu am văzut pe nimeni pe toată pârtia, erau doar cei doi angajaţi de la telescaun(la baza şi la vârful pârtiei). Coborârea a fost una din cele mai tari chestii care le-am făcut eu vreodată, sentimentul de libertate care l-am avut în momentul ăla nu se poate compara cu nimic. Nu îmi venea să cred că nu mai e nimeni pe acolo! Dacă ar mai fi mers instalaţia, cred că eram în stare să mă dau toată noaptea.
A fost una din cele mai tari ieşiri cu snowboardul de până acum(poate chiar cea mai tare) şi tot ce pot să zic e că urmează să mai merg la Păltiniş, cât de repede am ocazia.

Niciun comentariu: