duminică, 18 noiembrie 2007

Silent Strike & Maria Radu live la Iulius Mall Cluj


Cum spuneam aici, înainte de concertul OCS din Roland Garros am mers în Iulius Mall, în special pentru concertul Silent Strike cu Maria Radu de la deschiderea librăriei Cărtureşti. Am avut cam o oră la dispoziţie înainte de concert, aşa că ne-am plimbat prin mall. Nu aveam nici bani de cheltuit, nici cumpărături de făcut, aşa ca doar ne-am plimbat. Nu am putut să nu mă întreb ce făcea lumea din mall până acum sâmbăta după-amiaza, era clar ca nu toţi sunt la cumpărături.
Am ajuns apoi la Cărtureşti, era lume puţină, dar părea foarte bine integrată în peisaj... Muzică foarte bună, lumea potrivită evenimentului şi locaţiei, ceai, singura problemă a fost că trebuia să plecăm înainte de final, trebuia să las maşina şi să şi ajung la Roland Garros până pe la ora 22:00

Niciun comentariu: