luni, 6 august 2007

Valea Draganului


In weekend am fost la Valea Draganului pentru a treia oara, de data aceasta cu colegii de lucru. Marea surpriza a fost ca am mers la aceeasi cabana, Casa Morar, a fost o coincidenta foarte mare. Partea buna a fost ca de data asta am stat in cabana noua, foarte bine gandita, 8 camere, fiecare cu baie proprie. Dar am prins vreme buna si nu prea am stat in cabana. Am ajuns vineri spre seara, seara in care nu am facut altceva decat sa bem si sa mancam :D. Sambata am facut o scurta excursie pana la Baile Felix, unde am facut o relaxanta baie de 2 ore in apa termala. Duminica, inainte sa plecam am facut o scurta excursie pana la barajul de pe valea Draganului, cu niste peisaje impresionante. Singurul punct negativ al excursiei a fost ca s-a terminat si a inceput o noua saptamana de munca.

Un comentariu:

Anonim spunea...

bine ma...de parca nu inainte cu 3 zile sa mergi la cabana te intorceai la serviciu,dupa 2 luni de vacanta...si tu...o noua saptamana de lucru...hehehehehe