duminică, 12 august 2007

Sighisoara


Ieri am facut o plimbare pana in Sighisoara, poate prima data cand m-am dus acolo ca si turist... Inainte de Sighisoara, am dat o fuga pana la Danes, la domeniul Dracula-Danes, o pensiune pe care o consider deosebita... Pe langa cazare/mancare, sunt o gramada de moduri de a petrece timpul liber: plimbari cu trasura, calarie, pescuit, piscina in aer liber, paintball si altele. Noi am fost doar intr-o plimbare scurta pe acolo, loc foarte frumos, am remarcat masinile din parcare cu numere de Germania si Franta.
In Sighisoara ne-am plimbat cateva ore prin cetate, nu mult, de fapt cetatea nu e nici mare ca sa ai ce face mult timp acolo. Mi-a placut foarte mult atmosfera, linistita, se vedea ca e plin de turisti, romanii erau putini ca procentaj, se auzeau o gramada de limbi straine in jur, toata lumea era cu aparatele foto in mana. Inteleg atractia turistilor straini fata de cetatea din Sighisoara, are un aer aparte... Inclusiv chelnerii de la terase erau mai ospitalieri ca in alte parti.
A fost o excursie scurta, dar reusita, asta avand in vedere ca in calcul era sa fie de vineri pana duminica si sa fim mai multi, dar nu s-a reusit.

Niciun comentariu: