duminică, 26 august 2007

Neagra


Weekendul acesta am fost la o cabana la Neagra(Stanceni). Sambata am ajuns relativ tarziu, asa ca nu am facut decat niste gratare, am baut ceva si ne-am culcat. Azi in schimb, desi era innorat, am vrut sa mergem pana pe Stanca Soimilor(o stanca deasupra drumului). Drumul nu e nici greu nici lung, de la drumul principal e doar de urcat, singura problema a fost ca in momentul in care eram aproape in varf, a inceput ploaia. Dupa ce ma laudam ca anul acesta nu m-a prins nici o ploaie(nici in oras macar) am avut parte de o ploaie cum de mult n-am mai prins... Pe stanca am apucat doar sa ies, sa admir aproximativ un minut peisajul extraordinar(ceata din jur amplifica senzatia), m-am apropiat doar un pic de margine, pentru ca batea un vant mult prea puternic. Am inceput imediat coborarea, n-am gasit din prima drumul, ploua foarte foarte tare, eram uzi pana la piele toti. Locul e foarte frumos si vreau sa merg acolo si pe vreme buna, pacat ca acum nu ne-am putut bucura de peisaj.
In rest, totul a fost bine, am reusit in continuare ce mi-am propus, sa merg in fiecare weekend undeva.
PS: Din cauza ploii, ecranul camerei mele foto a cam cedat, la fel si ecranul unuia dintre telefoane. Desi erau in husa camerei foto(care cica e waterproof), a intrat o gramada de apa in ele.
later edit: Se pare ca telefonul a cedat de tot, la camera foto nu mai merge blitzul si ecranul e cam varza

Niciun comentariu: