joi, 26 iulie 2007

Peninsula - prima zi














































Am ajuns la festival pe la ora 19:00, la inceput ne-am plimbat, am baut niste bere si ne-am intalnit cu lumea. Atmosfera era foarte placuta, cel mai bun lucru probabil era ca "nu ne grabeam nicaieri", motiv pentru care toata lumea era relaxata.
Primul concert propriu-zis la care am mers a fost Suie Paparude, dar nu am stat mult, pentru ca incepea Gogol Bordello. Mi-a placut ca au cantat mai mult piese mai vechi si mai cunoscute de public(Start wearing purple, Indestructible, Not a crime, Never Young, 60 revolution, Immigrant Punk, Dogs were barking), de pe albumul nou am remarcat Wonderlust king, care e si primul single daca nu ma insel. A fost un concert tare, mi-am amintit de concertele Zdob si Zdub cu 2-3 ani in urma. Dupa Gogol Bordello, am avut nevoie de o pauza si ne-am dus la cortul Kiss Arena, pentru Pendulum, dar am stat langa cort, eram prea obositi sa mai putem dansa/sari. La 2:30 ne-am intors la scena Mures pentru Shukar Collective(a fost o seara tiganeasca pentru noi:)). Aici era destul de putina lume, lucru de inteles totusi, fiind miercuri noapte si destul de tarziu. Mai tarziu ne-am dus inapoi la cortul de dj, pentru danbazix, care a intretinut atmosfera pana s-a luminat de zi. A fost o seara buna, cu atmosfera de festival(lucru care lipsea la B'ESTIVAL).
Si sa nu uit, ii multumim prietenului nostru imaginar "Csabi" pentru ca ne-a lasat pe alee bani de bere.

Niciun comentariu: