vineri, 6 iulie 2007

Filme

Dintr-un exces de plictiseala in ultimele doua zile, m-am uitat la filme. Din pacate, fiind in camin, unde nu merge reteaua, nu am putut downloada nimic si a trebuit sa ma uit la ce era. Am vazut asa:
- Teenage Mutant Ninja Turtles - animatie pentru copii, m-am uitat la el in amintirea vremurilor cand ma jucam in fata blocului si asteptam sa ma strige mama pe geam ca incep "testoasele ninja"
- I Think I Love My Wife - comedioara usoara cu Chris Rock in rolul principal, e despre un tip (Chris Rock) care nu mai face de ceva vreme sex cu nevasta lui si are tot felul de fantezii cu alte femei. Mi-a placut un citat din el, cand personajul principal primeste un sfat de la seful lui(mr. Landis, interpretat de Edward Herrmann):"You can lose lots of money chasing women, but you will never lose women by chasing money. "
- Because I Said So - comedie romantica cu Diane Keaton si Mandy Moore in rolurile principale, ideea draguta dar rolul lui Diane Keaton cam exagerat.
Astept sa ajung inapoi acasa sa ma pot uita la seriale(ma asteapta Six Feet Under)

Niciun comentariu: